söndag 23 november 2008

2 månader?

Hur i jösse namn gick det här till? Hur kan det ha gått 2 månader sen sista blogginlägget? Jag förstår ärligt talat inte det här med tiden. Hur är den funtad. Det var ju alldeles nyss jag bytte avgassystem. Tror bestämt att tiden har såna skov.. den gör liksom språng och hoppar fram några veckor när den känner för det. Mest för att göra oss förvirrade.. för jag gissar att jag inte har egen specialtid som bara gäller för mig.. eller.. ooooh twhillight zone... (hur fan stavas det)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjat lönar sig... ;-)
Kul att du bloggar igen Micke!
Nu har jag lite mer att läsa när jag går hemma och skrotar.

Micke sa...

Ja, du kan behöva lite kvalitativ läsning så att du inte stannar i utvecklingen och bara pratar barnmat och konsistens på bajs.

Anonym sa...

Vadå, vet du hur intressant det egentligen är att prata om bajs?
;-)