torsdag 11 september 2008

Massage

Massage är gott för en stel och krum lekamen. Slog på stort idag och gick till hon Sjulgård, välkänd av bussförarna på söder i alla fall. Hon har ju eget på Tavastgatan. En timme fick hon hålla på och jag kan ju säga att det är värt varenda krona. Man har så mycket stenhårda knutor här och där, mest i rygg och axlar då, som behöver knös ut och jämnas till. Bindväven behöver lossa från musklerna ? Ja den skulle lossna i alla fall och lossna gjorde den. Jag blev röd som en nykokt kräfta i augusti. Hon tyckte så synd om mig så hon smörjde på liniment också, för du kommer att få träningsvärk, sa hon. Nu sitter jag här och undrar hur det kommer att kännas imorgon. Sist kom värken redan på kvällen... Men det är bra för dig och det är skönt. Jag kan varmt rekommendera massage. Endast 480 riksdaler..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va gôtt att bli lite knådad! Sen e jag sugen på att höra mer om det där som är mer än torpet.... och om torpet med förståss. Hoppas du hare bra M! Lite tråkit här uppe nu, ingen å gå p qizz me...

Micke sa...

Torpnytt kommer, var så säker..
quiz heter det för tusan!