måndag 8 september 2008

Det händer så mycket saker...

Ja kära nyfikna bloggläsare jag vet att det har varit lite dåligt med nya inlägg men det är helt enkelt det verkliga livet som bestämt sig för att lägga sig i den senaste tiden. Och det på ett sätt som gör att jag inte kan värja mig. Ja, missuppfatta mig inte det är hur behagligt som helst. Jag har äntligen hittat mitt torp och kommit överens med säljarna, vi skriver kontrakt på kommande fredag.



Nu är det lite fusk här med bilden, det är inte det här torpet men ungefär nåt liknande.. mäklaren var så snabb med att ta bort bilderna från nätet och jag hann inte med att tanka ner dom. Så ni får tills vidare nöja er med den här bilden.
Torpet ligger i Östergötland sisådär 4-5 mil söder om Linköping, mitt ute i stora skogen. Där ska jag ha många lata dagar..

Jaa, sen har något annat hänt också som jag inte vill blogga om ännu och det är ännu trevligare än det häringa torpet. Jag har haft svårt att tänka på något annat än det den senaste tiden. Så kan det gå...

7 kommentarer:

Steina sa...

det är väl bara att gratulera till både torp och osagdheter.
Stora kramen!

Micke sa...

*ler stort* Tack å bock! Jorå nu är man ägare av stooora ägor.. 1700 kvm! ja inte huset alltså..

Comvidare sa...

Princessan på ärten kommer till och med att stå ut med att det bara finns ett utedass. Det är hur sugen hon är på att komma och hälsa på!

Micke sa...

Jag vill inte skrämma dig Jessica men det finns inget bubbelbadkar heller. ha ha nu blev du allt spak! ;)

Anonym sa...

Grattis Micke gånger två då får man väl skriva!
Lycka till med både torp och det andra (om du förstår vad jag menar? Notch, notch!)!
:-)

Micke sa...

http://www.youtube.com/watch?v=jT3_UCm1A5I

hey hey know what i mean, notch notch

Anonym sa...

Alltid lika bra!
"Insiunerar ni någonting?"
"Nej, nej, nej, nej, nej, ja!"
:-)