torsdag 17 september 2009

en slips



En slips! lös utan förpackning.. en slipsnål.
en myntkasett.. en lånad skjorta i en storlek för liten..
jaaa, just det en fyrkantsnyckel... jaaa det var väl allt.

Veolia har utrustat mig för bussförarjobbet som börjar i skarpt läge på Måndag. Men tre veckors utbildning har dom satsat på mig och det kostar ju... och en uniform är på gång.. hehe beställd i alla fall.. fast kollegor vittnar om att inget hänt efter månaders väntan..

men va fan jag har ett jobb igen och pengar kommer trilla in igen och inte bara ut som det senaste halvåret så jag är nöjd och glad.

4 kommentarer:

Just me ;) sa...

Haha tusen tack gånger 2 här!

Stephan sa...

Det låter som om Veolia har dåligt med deg, annars hade dem grejat fram en komplett uniform till dig och inte bara lånat ut en för liten skjorta...

Just me ;) sa...

Vore ju nice med en uppdatering av bloggen igen...den där slipsen har vi sett i över en vecka tror jag...
Du träffar säkert många roliga annorlunda människor i ditt jobb, berätta!

slips på topp sa...

hoppas att ni får behålla slipsarna